Hallo december

Hi allemaal,

Het was koud vanmorgen toen ik de voordeur open deed. De honden wilden wel graag naar buiten maar daar kwamen ze na een plasronde ook wel weer gauw van terug. De weg naar de voordeur was dus ook wel weer snel gevonden. Dat kwam niet alleen door de koude temperatuur hoor, maar ook doordat de brokken klaar stonden achter die bewuste voordeur. Dáár leven ze echt voor. 


De wekker gaf om 08.30u aan dat het écht tijd was om te gaan dus na mijn laatste oogdruppel pakte ik mijn tas en liep ik weer naar de voordeur. Nog een laatste aai over de harige bolletjes van de blondines. Deze dag moeten we nog even zonder elkaar doorstaan maar morgen is het weekend dus dan kunnen we weer lekker de hort op met zijn viertjes. Ik heb er nu al zin in, want die lange werkdagen zijn wel een beetje sneu als ik die bruine ogen naar mij zie kijken tijdens mijn vertrek. Ik heb het onwijs naar mijn zin op werk, maar knuffelen met de honden, daar kan bijna niets tegen op hoor!

Ik vind de herfst en winter wel super gezellig met kaarsjes en dekentjes enzo, maar ik wil ook graag even mijn respect uitspreken naar alle buitenwerkers. Eigenlijk hebben zij het nooit goed. Ook niet in de zomer want dan is het vaak al snel te warm. Buitenwerk op zich is al een vak, en dan moet je ook nog presteren. Ik zeg… #topwerkers!


Wat vinden jullie van deze maanden?

Gewapend met mijn handschoenen stap ik wéér de kou in. Op weg naar het weekend werk.


Hallo December

Liefs,

S.