Knalfuif 2017

Lieve lezers,

Het is weer eind van het jaar en wat er dan voor feestje voor de deur staat bevalt me eigenlijk niet zo. Ik piep niet zo als een gillende keukenmeid hoor, maar stiekem kruip ik graag onder de wol voor een korte winterslaap vanaf de eerste verkoopdag van dat knalspul tot en met 1 januari.

Gelukkig was ik vrij op 28 en 29 december dus ik deed alleen de dingen die echt niet gemeden konden worden. De honden werden meestal door jaap uitgelaten bijvoorbeeld. Als vorm van vuurwerktranjng ging ik wel 1x per dag mee hoor. Ik moest toch ook ‘luchten’ ;). Ook moest ik naar de fysio want ik ben een aantal weken geleden flink door mijn voet gegaan. Uiteindelijk is de diagnose zwaar gekneusd met fractuur in mij bot geworden. Eerst konden ze de fractuur niet vinden op foto’s, maar dat was wel duidelijk te voelen. De fysio voorziet mij van tape dus ik loop weer best vlot. Ik moet het wel opbouwen hoor, maar wel zo normaal mogelijk lopen -> WaggelWaggel.

We worden dit jaar met oud en nieuw  vergezeld door een berg vuurwerk waar Gertjan nog maar nét achter vandaan kan komen 😀. Super gezellig natuurlijk. Op de 29e kon hij zijn laatste dozen halen in de rijswijkse Vuurwerkhal. Daarna alles uitgestald en genoten van dat tijdelijke uitzicht. Gelukkig konden we ook af en toe wat spelletjes doen. Digitale spellen op de PlayStation waren een hit maar de oude bordspelletjes doen daar niet voor onder. Zo fijn die qualitytime  ♡. Van Ra ra wat ben ik? tot de betoverde doolhof en via mens-erger-je-niet naar genadeloos pesten. Héérlijk!

img_20171231_194600_9371741994178.jpgVanavond gaat het hier helemaal los en ik wil jullie allemaal een super nacht toewensen met de mensen van wie je houdt om je heen. Mijn plan is om lekker te gaan nieuwjaarswensen bij de buren om 00.00 uur maar ik denk dat de rest al eerder buiten is: Gertjan sowieso want anders krijgt hij zijn knallers en mooi siervuurwerk echt niet niet op.

Doe voorzichtig en hou alles heel.

G.e.n.i.e.t!

Liefs,
S.