Basis Dagen

Ik weet niet hoe jullie er over denken, maar ik vind -hoe cliché ook- dat dit jaar snel voorbij gevlogen is. Er is aardig wat gebeurd, maar de twee hoogtepunten voor mij persoonlijk waren het halen van mijn Bachelor Social work in maart en het vinden van een tijdelijke baan. Deze baan houdt een keertje op omdat ik iemand vervang die ziek is, maar ik zoek natuurlijk vrolijk door naar een andere baan. Het is fijn om wat voor andere mensen te kunnen betekenen en daar ga ik niet meer mee stoppen!
Ik heb door deze baan de kans gekregen om wat werkervaring op te doen en dat kan niemand me meer afnemen. Sterker nog: het werkt alleen maar in mijn voordeel. Eindelijk een YAY voor mijn CV.

Onze kerstdagen zitten vol met familie en gezelligheid. Eigenlijk gaat het altijd over eten, maar ik vind het veel fijner om alle blije gezichten te zien die je eigenlijk het liefst veel meer wil zien door het jaar heen. Dáárom is kerst zo belangrijk. Je hart gaat open en je laat zien dat je om elkaar geeft,. Nu nog een beetje wat meer door het jaar heen en iedereen is net een beetje gelukkiger en blijer. Als je de wereld wilt verbeteren, dan begin je het beste eerst bij jezelf. Doordat jij positief bent zal je jouw omgeving daarmee aansteken. Ook dat klinkt cliché maar het is echt veel aanstekelijker als je een optimist over zijn passie hoort praten dan een pessimist over zijn somberheid. en gelukkig maar!

Laat je dagelijkse dagen niet altijd vol zitten met series of je smartphone, maar ga er ook eens lekker op uit. Of video-bel eens met een vriendin die te ver weg woont om heen te gaan, maar die je op die manier dan tóch eventjes kunt zien. Geloof me, daar krijg je kracht en energie van. En dan heel snel wél een real life afspraak maken hoor!

samen

Ik wens jullie allemaal een zalig kerstfeest toe met iedereen die je lief is <3.
En als het niet allemaal in die twee dagen past (ik vind het zelf ook best kort, doe gewoon een hele kerstweek haha!), dan mag je ook best op een andere dag zeggen dat het belangrijk is dat die persoon bestaat hoor.

Geniet!

Liefs,
S.