♥ Kerst Markt ♥

Wij hebben op werk geen traditioneel kerstpakket, maar een heel ander concept. Wij mochten namelijk naar een gelegenheid waar je normaal gesproken kan eten/drinken en vergaderen. Daar stonden nu allemaal kraampjes waar je met een pasje spulletjes kon kopen. Eigenlijk net zoals op festivals, want je kon met de muntjes die op dat pasje stonden betalen (lees: afbreken). Goed systeem!

Op deze manier kon je allemaal met iets naar huis wat je leuk vond.

Ik kon pas tussen 18:00u en 19:00u er naartoe omdat ik om 17:00u klaar was met werk, en toen bleken er helaas al veel producten weg te zijn. De start was namelijk al om 14:00u en er kon steeds een groep van max 300 personen tegelijk naar binnen. Dit was vanwege de brandveiligheid ofzo. Voor mij was eerder gaan echt geen optie. Werk gaat gewoon voor.

Ik vond het wel jammer dat niet alles meer voorradig was, omdat ze zeiden dat er aangevuld zou worden zodat er eerlijke kansen waren maar ik denk dan ook heel nuchter: wat niet weet wat niet deert ;). Alleen zie je dan van collega’s foto’s en dan denk je ohhhhh had ik ook leuk gevonden. Ach ja: So be it.

Ik heb onderstaand pakketje samengesteld en ben er heel blij mee!

20171207_191606847780263.jpg
Het merk is Gusta, voor de geïnteresseerden.

Krijgen jullie ook een kerstpakket, zo ja op welke manier? Er is tegenwoordig zo veel meer dan echt een doos met die papieren franjes, en dingen die je misschien toch nooit gebruikt ;). Hulde aan de kerstpakketten!

Liefs,
S.

Een gedachte over “♥ Kerst Markt ♥

Plaats een reactie