When the lady smiles

Lieve Lezers & Lezerinnen 😉,

Ik loop weer een beetje achter, maar er staan nog een paar blogs in concept klaar dus die komen er weer met terugwerkende kracht op dit weekend. 

Ik wilde even een guilty pleasure verklappen aan jullie. Ik lig namelijk languit op de bank met een kopje thee naar radio 5 (nostalgia) te luisteren. Bert Kranenbarg draaide net ‘When the lady smiles‘ en nu schalt er een oud kerstnummer door de speakers. Het is stiekem zó heerlijk. 

Ik moet mijn vader er even voor bedanken. Hij opperde namelijk om die zender op te zetten vanmorgen. Na een aantal keer een zwembad gehad te hebben in de keuken van de week, heeft mijn vader dat nu in een paar uur verholpen. Super handig knutselwerk, en er is nog een lekker lijmgeurtje in mijn neus blijven hangen ook! Ik was wel een beetje baldadig met pvc kunstwerken maken (en manchetten overal in stoppen waar het niet hoorde te komen, hahaha!). Dat was wel een leuk tijdverdrijfje. Als toetje een kopje koffie met cinnastix <— Gotta love them.

Normaal luister ik naar 5+3=8 ofzo, maar ik weet niet of ik dat nog wel muziek kan noemen als ik alle parels van radio 5 hoor. Zelfs mooie franse chansons passeren de revue. 

Wij gaan dit weekend lekker dansen door de keuken zonder natte voeten. Oh nee ik nuet, want ik zit vast aan de bank met een zwaar gekneusde voet. Nouja, ik fantaseer er gewoon op los.

Deze lady smaajlt big ♡.

Liefs,
S.

Plaats een reactie